Tags

Kochane Kobiety,

piszę do Was w dniu, gdy kończy mi się okres. To było bardzo intensywne oczyszczanie. Odnalazłam moją Guru, kobietę z krwi i kości, lecz ucieleśniającą Najwyższą Prawdę. Nic nie może równać się spokojowi, który mam dziś w sobie. Dziękuję Ci, Boże za to najwyższe błogosławieństwo… Przede mną na pewno jeszcze wiele. Dziś już nie muszę zadawać żadnych pytań, ani wiedzieć, dokąd idę. Natomiast przypomniałam sobie to, jak czułam się jako dziecko. Powróciłam do mojej niewinności dziecęcej. Jest to wyzwalające.

Dziękuję Wam za to, że kroczycie Drogą Mądrości, za to, że się nie poddajecie. Każda z Was przyczynia się do zbudowania Raju na Ziemi, raju, w którym Życie jako przejaw Łaski Bożej jest szanowane i cenione. Każde życie, życie każdej rośliny, każdego zwierzęcia, każdego przejawu Natury, Życie Matki Ziemi, życie każdej kobiety i każdego mężczyzny.

Poprzez Łaskę Najwyższego i poprzez pokój w sercu Tej, Która Ucieleśniła się, jesteśmy na zawsze połączone.

W Miłości,

Wasza Siostra.

 

