Tags

,

Cuda na wakacjach wydarzają się naturalnie
Bo zwalniam i więcej patrzę więcej słyszę więcej jestem
Ludzie znienacka wydają się piękni
Można zatrzymać się nie robić nic
Być poza czasem i wszystko jest tak zwyczajnie na właściwym miejscu

I we mnie dużo dobrego:
Przeszłości już nie potrzebuję, odpuściłam.
Zobaczyłam to wszystko jako przygodę.
O przyszłość się nie martwię –
w końcu kawał już przeszłam i nie zawaliło się niebo ni ziemia.
Jestem teraz tu, w tym Jest-Dobrze wewnętrznym stanie.

Donikąd się nie spieszę, niczego mi nie trzeba.
Zaakceptowałam istnienie Wewnętrznej Czarnej Dziury i ona rozpuszcza się bardziej i bardziej.
Opinie coraz mniej mi robią. Robi mi słońce i miłość.

Mała Żyrafa zgadza się ze mną, czego dowód zamieszczam.

Pozdrawiam z wakacji.20150928_124445

